2006年12月7日

清熱開聲

R仔爸爸病左, R仔更加要小心身體唔好病呀!! 等我同你清清熱啦!!呢一隻就係竹蜂, 亦稱木蜂, 牠們喜歡在竹枝築巢, 在竹枝上鑽洞, 然後住在竹筒.

牠們是以花蜜為食物, 所以像蜜蜂般用特別口器舐花蜜吃.

但他們的口器亦保留了大顎用來咬竹枝築巢, 肥胖的身體像很有攻擊力, 還是不要惹牠為妙. 個人所見, 牠似乎是獨居, 或是三兩隻居住, 因為見過牠的巢, 應該不能群居.

為何題目叫清熱開聲? 原來牠便是中藥咸竹蜂. 當年(03年03月06日)在公司Training, 我因為放射治療的後遺症經常喉沙失聲, 當日又再失聲, 有同事介紹用咸竹蜂沖水, 對開聲有幫助, 便在午餐時間在公司附近藥房買了咸竹蜂, 相中可見牠身上的鹽粒, 看牠特別的口器, 有像舌頭舐花蜜的部分及巨大的大顎.

咸竹蜂放在杯內...實在...令人...想丟掉牠...

好在我有的係好朋友, 對我有益的藥物特別落力, 點會容許我就咁丟掉牠? 好友丫奴仔(化名)大大力, 將咸竹蜂插到散哂, 似乎想我吞哂佢地落肚...一睇枱面的相機, 就知道他的心情多麼緊張, 多麼想同我影低...

當熱水沖落杯內...望落都...唔想飲...

丫奴仔又想到"隔"左D蜂出來, 睇落同茶都差唔多, 飲落...咸竹蜂當然係咸啦!

剩下只有支離破碎的咸竹蜂...嘔...

其實上述誇大左少少, 都唔係咁驚, 不過對於我係後遺症關係, 咸竹蜂對我唔係咁有效. 最後都係去左睇醫生先醫好. R仔, 好D未呀? 請左你食咁多野, 不如幫番你整咸竹蜂?

6 則留言:

  1. 以眼還眼.以牙還牙.有冤報冤.有仇報仇 有恩當然要報恩,有借有還上等人嘛

    回覆刪除
  2. 咦.......... 好核突呀.... 俾著係我, 我真係唔敢飲呀... 不過, 你同事既一顆心就好靚啦~

    回覆刪除
  3.  Jacky你好勇敢呀~~~我可能連望都唔敢望  不過, 你同事出心出力, 出發點都係想你快d好, 值得一讚.  如果唔係, 要自勘自飲, 真係會反胃架! 我同意7妹講法, 你同事的一棵心真的很美!  lawbut, 冤冤相報何時了, 讓過去成為過去吧!

    回覆刪除
  4. 今日問清楚了, 其實咸竹蜂係唔需要插到散哂, 只要沖沖水就飲得, 當年...R仔...唔係...係丫奴仔...我...乜內臟都...好心幫手...

    回覆刪除
  5.  唔好聽人亂講, 唔篤唔知身體好, 飲過才知智慧高.

    回覆刪除
  6. 所以阿健我才說有借有還上等人嘛

    回覆刪除