2014年1月31日

2014恭喜發財! 新年快樂!

眨下眼便到農歷新年, 在此先祝大家身體健康, 工作順利, 好運齊來, 新一年發大財!!

今年是馬年希望各家人朋友都龍馬精神, 馬運亨通!

回顧過去一年, 工作上去了一個較繁複的崗位, 經過了一年的適應, 才漸感到上手, 希望之後更加工作順利, 至少要令自己工作和休息時間分配好.

過去習慣在拍攝的昆蟲照片中找一些較特別的來賀年, 今年沒有慢慢找, 剛好上星期日花墟花市開咗, 去看看時順道拍攝了不少照片, 所以便選來作賀年Blog.

回想過去一年, 時間過得很快, 每天都很忙, 但感覺是唔知忙乜, 印象最深刻的是Yahoo blog執笠, 令我無故要安排網誌搬家, 目前我仍然在搞緊, 因為圖片仍然是yahoo server, 當yahoo取消相簿的話便會令這邊無哂圖.

最後再祝大家出入平安, 幸福愉快!

8 則留言:

  1. 工作和休息時間分配好邊有咁易,我每度地方做兩年幾都未得,你一年就想登天,大想頭啲喎

    回覆刪除
  2. 恭喜發財 ~ 恭喜發財 ~ 恭喜發財 ~ 恭喜發財 ~ 恭喜發財 ~ 身體健康 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜恭喜!! 祝妳身體健康, 龍馬精神!!

      刪除
  3. 我的工作也是每幾年便要調區一次,所以我一早便習慣了。不過再過幾年,我便不需要再調區了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢幾年我都開始習慣, 只不過每次重新去適應新地方實在浪費很多時間.

      刪除
  4. Jacky啲相幾時, 同點睇都咁靚, 祝你步步高昇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 太過獎了, 你得閒去的話都影到的. >_^

      刪除