2007年9月10日

螳螂仔

今日放假又去影蟲, 行過時突然見到樹葉上有D野...


成片都滿哂螳螂仔!!


估計係剛出生, 所以留在原地.


因為螳螂會互相捕食自己人, 所以應該慢慢散開.


各有各動態.

一排排, 真係第一次見. 希望唔好兄弟相殘.

13 則留言:

  1. 嘩...真係好難對蕉...好技術, 無分心

    回覆刪除
  2. 螳螂是否害蟲?出世是一堆堆出嗎?

    回覆刪除
  3. 你一面話螳螂會互相捕食自己人,一面又希望唔好兄弟相殘,好矛盾喎你

    回覆刪除
  4. 師父, 其實害蟲是人類對一些會影響自己的昆蟲而起的名字, 所以不同情況之下係有唔同身份, 基本上螳螂會捕食其他昆蟲(包括其他害蟲), 所以對於農民算是益蟲, 俾多個例子如蝴蝶, 基本上佢會為植物傳播花粉, 而且美麗可以觀賞及美化大自然, 成蟲算是益蟲, 不過幼蟲時期會進食大量植物, 所以不少品種又算是害蟲, 有些好難分. 我都不知道是否一堆堆出生, 不過螳螂媽媽會產下一大堆卵, 連同一大堆濃液體生出來, 黏在枝條上, 乾後變成保護囊, 所以我相信是一齊出生.

    回覆刪除
  5. 佢地無論大小, 總之見到會郁動的動物都會去捉來食, 同蜘蛛一樣, 我都係希望佢地好好地, 唔好咁快兄弟姐妹互食...咦... 砵仔糕 應該都好似幾好味喎...

    回覆刪除
  6. 嘩... Jacky 好野喎, 可以將 砵仔糕 做埋linkage...幾好玩喎

    回覆刪除
  7. Jacky and R 仔, 冇壞呀! 當年我翻中璟時,死早常門口同阿伯買兩枝 砵仔糕 因而得其名! 周發兄當時都未有此名,一有就紅了 吹漲!

    回覆刪除
  8. R仔 又玩人, copy & paste之嘛....

    回覆刪除
  9. R仔, Linkage在下一篇先出現呀!

    回覆刪除
  10. Jacky copy & paste 都係一種技巧, 懂得用係好事, 不用介懷, 我地又學多左野啦^^  正呀! 多晒! R仔     砵仔糕     Lawbut      Jacky      L12     強生  

    回覆刪除