2007年9月5日

葉子媚

相信有番咁上下年紀, 都聽過波霸葉子媚呢個名, 我當然唔會在植話植說介紹葉子媚啦! 不過今次介紹的兩種相似植物同她的名字很相似, 就是千屈菜科的紫薇.

紫薇是灌木植物, 花紫紅色很美麗, 是我最喜歡的植物之一,

公園常有它的蹤跡, 可能跟它漂亮的花有關, 上月剛好是它的花期, 所以拍下做網誌.

花蕾的樣子.

另外一種要介紹的便是同是千屈菜科大葉紫薇, 當年學習這種植物時, 是上地理課時的老師所教, 他說: 這是大葉紫薇, 葉子媚當然係大啦!

不過自從回歸後, 已經跟大陸名字叫大花紫薇, 花朵漂亮, 同樣常見於公園仔, 大葉紫薇是一種喬木, 路邊都時有種植.

同樣是我喜歡的花!

看看葉片, 真的很大塊葉, 難怪以前叫大葉紫薇.

比較一下兩種紫薇花:

上圖是大花(葉)紫薇, 下圖是紫薇, 可能現在大家只會想起"還珠格格"內的林心如角色:紫薇格格.

9 則留言:

  1. 喵   不看你的介紹    真不知道是兩種花 

    回覆刪除
  2. 喵兄之前出過大葉紫薇, 那是一棵樹, 花葉都很大, 紫薇則是灌木叢林, 平時可能就在身邊一枝枝, 若是不開花, 我也不太認得呢, 它枝條比較稀疏又長, 不知如何形容....我找找相片先...   

    回覆刪除
  3. 紫薇格格邊有人記得丫,記得葉子媚都唔會記得佢啦

    回覆刪除
  4. 唔怪之得有人叫佢做大葉紫薇又有人叫大花紫薇...原來如此。

    回覆刪除
  5. 我起初, 都想講, 噢...我行街都見過啦, 點知睇真點, 兩款花一樣 ... 好彩, 我再上上下下睇多幾次, 我睇到全文重點:  灌木/喬木...... 攞A無難度, 成績有進步!

    回覆刪除
  6. 鄉下懶人 : 係呀好多動植物自從回歸祖國之後, 由於政府部門(如漁護處)認為為免爭拗, 所以開始出多本圖鑑來以正名, 以往香港用的舊名變成別名, 台灣用的更減少使用, 所以很多時會出現很多不同名字, 有很多我都唔知新名字是什麼, 係睇書或上網查返, 如以往叫開的鴨腳木, 現在已經叫鵝掌柴. R仔 : 你連錫葉藤都認得, 係勁左好多呀!

    回覆刪除
  7. 係喎, 應該係花蕾, 已改返, 謝謝!!

    回覆刪除
  8. 話...咁秘密, 用私回提你改番正字

    回覆刪除