2007年9月14日

山棯

這一種是桃金孃科的崗棯, 又稱山棯或就咁叫桃金孃. 每年春夏都是花期, 秋季便會結果, 通常見到它在水塘地區有很多, 我見到在一些泥沙地特別多, 可能比較適應這些地區. 花朵是紫紅色, 很美. 葉片有三條主葉脈, 很易認. 常是形成灌木林的主要品種.

當花粉接收後, 花兒便會枯萎, 慢慢形成果實.

看到嗎? 成形了! 不過不要心急, 綠色未熟的. 認住果實表面光滑(算係啦), 無毛既!

這一粒又紅又飽滿, 摸上去"林林"地, 係時候收成了! 每年八九月左右最正. 四種植物只有它可以吃.

看裏面的果肉, 又紅又多汁(咁細粒算多啦), 吃落甜甜的, 好好味道, 酸就係未熟.

若果無人食, 果實就會如下圖咁乾左, 最後跌落地.

6 則留言:

  1. 記得你都講過話食得,但咁耐都未見過你食既?

    回覆刪除
  2. 呢款果實靚好多, 呢對手係???

    回覆刪除
  3. R師兄講清楚d喇,果實靚D定對手靚D先?

    回覆刪除
  4. 此言差矣, 我有時會食, 不過我食左, 其他野生動物無得食啊! 好多動物喜歡食崗棯的.

    回覆刪除
  5. 我都是在今年被喵太威迫下第一次吃! hehe  味甜,吃得過,早知吾洗耳朵受難!
    [版主回覆10/13/2007 13:08:00]係呀, 行山見到紅紅的果實都會忍不住吃幾粒.

    回覆刪除
  6. 早幾日去行山, 山友話食得.. 於是我一路行一路採來吃

    回覆刪除